بازیکنی Ú©Ù‡ پول نگرفته باشد نداریم !

بازیکنی که پول نگرفته باشد نداریم !




 

 


بازیکنی که پول نگرفته باشد نداریم !


تاریخ : جمعه ،
15 فروردین 0

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: بازيکني در استقلال نيست که پولي نگرفته باشد.


مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم، درباره پيروزي استقلال مقابل الجزيره امارات در ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: تجربه نشان داده بازيکنان استقلال مرد روزهاي سخت هستند. به نظر مي‌رسد هر زمان که شرايط دشوار مي‌شود، بازيکنان استقلال بهتر خودشان را پيدا مي‌کنند.

وي افزود: بازيکنان استقلال عزم خود را جزم کرده‌اند که از نام استقلال در آسيا دفاع کنند. استقلال تيم بزرگي در آسيا است و هر تيمي با ما همگروه مي‌شود، مي‌گويد در قرعه بدي قرار گرفته چون استقلال نام بزرگي دارد.

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال عنوان کرد: هم به قهرماني در ليگ برتر و هم صعود از گروه‌مان در ليگ قهرمانان آسيا خوش‌بين هستم. از اهواز و ديدار با فولاد براي قهرماني ليگ خيز برمي‌داريم. شرايط به گونه‌اي پيش رفته که بايد هر دو بازي خودمان را ببريم و چشم به ساير ديدارها نيز چشم داشته باشيم که کار استقلال را براي قهرماني سخت کرده است.

پس از شکست استقلال مقابل نفت تهران، علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل اين تيم، به دليل نتايج اخير استقلال 20 درصد از قرارداد بازيکنان را کسر کرد که اين مسئله با واکنش بازيکنان روبرو شد و برخي از آنها معتقد بودند پولي نگرفته‌اند که بخواهند جريمه کنند. نجف‌نژاد در اين خصوص به تسنيم گفت: نمي‌توان گفت بازيکني در استقلال پولي نگرفته است. اصلا چنين چيزي وجود ندارد.

وي تصريح کرد: بازيکنان طلب‌هايي از باشگاه دارند که تلاش مي‌کنيم آنها را پرداخت کنيم. اگر استقلال در ليگ به قهرماني برسد و از گروه خود در ليگ قهرمانان آسيا صعود کند، پاداشي براي بازيکنان در نظر خواهيم گرفت تا به نوعي از زحمات آنها تشکر کنيم.

نجف‌نژاد در مورد روند خصوصي سازي دو تيم استقلال و پرسپوليس عنوان کرد: برخي‌ها پيش از سال جديد اين مسئله را با دستپاچگي دنبال مي‌کردند، در صورتي که اين قانون براي سال 93 است و با کمي تامل مي‌توان کار را پيش برد. تا صحبت از خصوصي‌سازي مي‌شود، نگاه همه به سمت استقلال و پرسپوليس مي‌رود اما همه باشگاه‌ها بايد خصوصي‌سازي شوند و اين موضوع فقط مختص استقلال و پرسپوليس نيست.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل